Beste...
Hoe kan ik mijn USB aansluiten voor bijv. een back-up van documenten?
Moet dat via mounten?
USB-stick
7 posts
• Page 1 of 1
een USB-drive moet automatisch mounten. kunt u de berg zien in de / media directory.
spacefm moet ook een lijst van de USB-drive.
mijn excuses voor het gebruik van google-translate. Ik spreek geen Nederlands.
spacefm moet ook een lijst van de USB-drive.
mijn excuses voor het gebruik van google-translate. Ik spreek geen Nederlands.
In de spacefm krijg ik wel iets te zien, maar niet wat ik wil.
je moet de usb toch eerst bewerken voor linux via gparted?
je moet de usb toch eerst bewerken voor linux via gparted?
het moet niet nodig zijn om de usb schijf formatteren. Als u wilt proberen dat, de schijf formatteren voor vfat of ext2.
U kunt ook proberen mountbox die in het antix controlecentrum.
Als de drive is geformatteerd ntfs, dan is alleen de root account kan de drive mounten.
U kunt ook proberen mountbox die in het antix controlecentrum.
Als de drive is geformatteerd ntfs, dan is alleen de root account kan de drive mounten.
Oké, dank u wel. Ik had hem namelijk al geformatteerd. ik dacht dat dat moest ivm Windows en Linux. Ik zal de tips gaan proberen. Anders kom ik erop terug.
De installatie staat in dev/sda de usb stick in dev/sdb. dat gaat hem dus niet worden denk ik. dat klopt niet. ik moet even verder zoeken.
I think I have my answer. You don't need to change your USB from FAT to EXT 2. As I see it now I can use my normal USB-stick. I see the data on my"windows" stick and can open them also in Linux/antiX. All right. USB = USB. No Windows or Linux.
It's funny, because my printer with USB also works normally, without formatteren or anything else. So I could have known it.
It's funny, because my printer with USB also works normally, without formatteren or anything else. So I could have known it.